Termeni si conditii

Termeni și condiții de utilizare a website-ului

CINE SUNTEM?

Website-ul www.boxofsurprises.ro („website-ul nostru” sau „acest website”) este deținut și operat de cătreS.C. MIHASOR CONSULTING S.R.L, cu sediul social în Arad, Str.Mihail Kogălniceanu , nr. 58, ap.4, având număr de ordine în Registrul Comertului J02/229/2006, cod unic de înregistrare fiscală 18375666, tel.0742535066 („MIHASOR CONSULTING ” sau „noi”).
Dacă doriți informații suplimentare sau să ne trimiteţi feedbackul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactati prin e-mail la office@boxofsurprises.ro sau folosind adresa poștală de mai sus.

SCOPUL ACESTOR TERMENI ȘI CONDIȚII (T&C)

Pentru a înțelege condițiile de utilizare a website-ului nostru, modul în care vă puteți înregistra și crea un cont de utilizator (în calitate de consumator sau în numele entității juridice pe care o reprezentați), cât și pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a comanda produse, vă rugăm să citiți detaliile de mai jos.
Folosirea website-ului și crearea unui cont de utilizator necesită acceptarea de către dumneavoastră a acestor T&C și a Politicii de Confidenţialitate (inclusiv acordul pentru folosirea cookie-urilor). Împreună, aceste documente reprezintă contractul dintre dumneavoastră și MIHASOR CONSULTING , conținând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.
Prin folosirea în orice fel a acestui website, declaraţi că aveţi 18 ani împliniți şi că acceptați în mod expres acești T&C. În caz contrar, vă rugăm să nu folosiţi website-ul.
Vă încurajăm să imprimaţi sau să salvaţi aceşti T&C (în versiunea afișată la data comenzii acceptate de noi), deoarece este posibil ca noi să nu îi stocăm și să nu îi mai puteți accesa ulterior.

T&C SE POT MODIFICA?

Da, din când în când, putem modifica acești T&C – pentru a reflecta modificări ale legislației, ale practicilor noastre interne, ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc. Atunci când reveniți pe website, vă rugăm să verificaţi data ultimei actualizări și conținutul modificărilor.
Dacă vom face modificări semnificative, vă vom notifica prin e-mail (trimis la adresa de e-mail pe care o specificați în contul dumneavoastră) sau printr-un anunț pe website – înainte ca schimbarea să intre în vigoare.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă rugăm să încetați folosirea website-ului. Vom considera că le acceptați, dacă veți continua să folosiţi website-ul și contul de utilizator după data actualizării lor. Modificările se vor aplica doar pentru viitor; nu vor afecta comenzile deja acceptate și confirmate.

CONTUL DE UTILIZATOR

Pentru a putea comanda și achiziționa produse de pe acest website, trebuie să aveți un cont de utilizator BOX OF SURPRISES.
Cum se creează contul de utilizator
• Voluntar, de către dumneavoastră.În acest scop, vă vom solicita să introduceți anumite date cu caracter personal.
sau,
• De către operatorul nostru – în numele dumneavoastră, atunci când preferați să comandați produsele prin telefon; cu acordul dumneavoastră, operatorul vă va prelua și introduce datele cu caracter personal în cont.
Ca să aflați ce date cu caracter personal putem colecta despre dumneavoastră, cum le folosim și cum vă obținem acordul, vă rugăm să ne consultați Politica de Confidenţialitate.
Dacă nu sunteți consumator (ci reprezentant al unei entități juridice)
Când comandați produse nu în calitate de consumator,ci pentru o entitate juridică (de exemplu, companie, ONG, PFA) pe care o reprezentați și în numele căreia acționați, va fi nevoie să ne furnizați şi câteva informații despre această entitate (în plus față de datele dumneavoastră pentru crearea contului):
• Denumire și Sediu social;
• Număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz);
• CUI sau CIF;
•Banca şi Contul entităţii juridice.
Când comunicați cu noi în numele respectivei entități juridice pe care o reprezentaţi, implicit declaraţi în mod expres că aveţi autoritatea de a acţiona în numele acesteia; acordul dumneavoastră asupra acestor T&C vă obliga din punct de vedere legal respectiva entitate.

Administrarea contului
Folosind setările din contul de utilizator, puteți să vă completați informațiile, să corectați eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor și să ne cereți să schimbăm sau să vă reamintim parola.
Contul de utilizator este doar pentru uzul personal şi nu îl puteți transfera. Nu trebuie să autorizaţi sau să permiteţi oricărei alte persoane să îl folosească. Avem dreptul să vă suspendăm/închidem contul (inclusiv să ștergem informaţiile pe care le conține) oricând avem motive să credem că este folosit ilegal sau contrar acestor T&C.

COMANDA DUMNEAVOASTRĂ

Cum plasați comanda
Comanda dumneavoastră reprezintă cererea dumneavoastră de a cumpăra de la MIHASOR CONSULTING Puteți plasa o comandă de produse urmând procesul de comandă de pe website sau prin telefon.
Comanda prin intermediul website-ului presupune următorii pași:
•Autentificarea în contul dumneavoastră de utilizator;
•Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături;
•Click pe butonul „Plătește”- unde apare o listă a cumpărăturilor dumneavoastră, prețul și costul livrării;
•Click pe butonul „Plătește” -unde vi se cere să alegeţi adresa de facturare si cea de livrare;
•Click pe butonul „Pasul următor”- unde vi se cere să alegeţi metoda de plată; tot aici veţi putea folosi un cod de discount şi/sau un cod de „Card Cadou”, în cazul in care aţi intrat în posesia vreunuia, pentru a vă diminua valoarea de plată;
•Transmiterea comenzii către noi;
De asemenea, puteți plasa o comandă de produse și prin intermediul telefonului – oferind operatorului nostru datele necesare pentru a vă deschide (în numele dumneavoastră) un cont de utilizator, inclusiv o adresă validă de e-mail prin intermediul căreia să se poată realiza acceptarea comenzii dumneavoastră și confirmarea ei.
Trebuie să vă asiguraţi că detaliile comenzii dumneavoastră sau orice alte informaţii pe care ni le oferiţi sunt corecte. Pe parcursul procesului de comandă, înainte de a plasa comanda, puteți verifica, modifica și corecta eventuale erori ce ar putea apărea, inclusiv să revizuiți lista produselor comandate – utilizând funcția „schimbă” și/sau apăsând butonul „Înapoi” din browser-ul de Internet sau indicând modificările către operatorul nostru (în cazul comenzii prin telefon). Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.
Confirmarea comenzii şi Încheierea contractului
După ce ați plasat o comandă pe website, vă vom trimite un e-mail de confirmare și de acceptare a comenzii. Abia în acel moment, va exista un contract între dumneavoastră şi noi.
După ce ați plasat o comandă prin telefon, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu un sumar al comenzii telefonice și acceptarea ei. De asemenea, acest e-mail va conține și link-uri către conținutul Politicii de Confidenţialitate și al acestor T&C pe care vă invităm să le studiați. Acceptarea comenzii şi, respectiv, existenţa unui contract între dumneavoastră şi noi este implicită şi probată de înregistrarea convorbirii telefonice.
Contractul implică obligația dumneavoastră de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mail-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.
Onorarea comenzii
Onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat e momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat decizia dumneavoastră.

DREPTUL DE A VĂ RETRAGE DIN CONTRACT

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă răzgândi (fără a preciza motivele) în termen de 14 zile calendaristice doar în privința unor anumite tipuri de produse comandate de pe site-ul nostru:
În general, produsele în privința cărora nu se poate exercita dreptul de retragere, vor avea în conținutul descrierii lor o notă în acest sens. Vă rugăm să citiți cu atenție descrierea produsului pe website.
În cazurile în care aveți dreptul să vă răzgândiți, retragerea din contractul cu MIHASOR CONSULTING se va face în următoarele condiții (care se completează cu celelalte prevederi legale obligatorii):
• Perioada în care vă puteți retrage expiră după 14 zile calendaristice de când dumneavoastră sau o persoană desemnată de către dumneavoastră (alta decât curierul) a(ți) intrat în posesia fizică a produselor. Dacă ați comandat printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, termenul expiră după 14 zile calendaristice de când ați intrat în posesia fizică a ultimului produs.
• Trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. În acest sens, fie puteți folosi acest model de formular de retragere, fie puteți completa și transmite direct pe website-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispoziție sau ne puteți trimite o informare prin poştă, fax sau e-mail – dar înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Consecințele retragerii
• MIHASOR CONSULTING vă va rambursa orice sumă pe care ați plătit-o pentru produse, inclusiv costurile livrării către dumneavoastră (cu excepţia costurilor suplimentare – când aţi ales altă modalitate de livrare decât livrarea standard oferită de noi).
Vom face rambursarea fără întârzieri nejustificate, în maximum 14 zile calendaristice de când ne informaţi cu privire la deciziadumneavoastră de a vă retrage din contract – cu condiția ca, până la expirarea acestor 14 zile calendaristice :
(a)noi să fi primit înapoi toate produsele pe care vi le-am livrat și pe care vreți să ni le returnați (inclusiv toate produsele la ofertă livrate alături de produsele comandate de dumneavoastră, cu excepția materialelor și produselor promoționale livrate de noi în mod voluntar);
sau
(b)dumneavoastră să ne fi făcut dovada faptului că ni le-ați returnat pe toate;
În caz contrar, putem amâna rambursarea până când primim înapoi toate aceste produse sau până când ne faceți dovada că ni le-ați returnat (oricare data e mai apropiată) – cu excepția cazului când noi înșine (prin intermediul curierului nostru) vom recupera de ladumneavoastră produsele pe care vreți să le returnați.
Atunci când vreți să returnați toate produsele comandate și primite de la noi,MIHASOR CONSULTING va suporta costul aferent returnării acestor produse către noi (produse pe care le vom recupera printr-o modalitate la alegerea noastră).Totuși, în cazul în care dumneavoastră preferați să ni le returnați prin altă metodă aleasă de dumneavoastră, veți suporta costul direct privind returnarea produselor.
• Atunci când vreţi să faceţi un retur parţial (adică să ne returnaţi doar o parte din produsele comandate și primite de la noi),dumneavoastră veți suporta costul direct al returnării respectivelor produse către MIHASOR CONSULTING .
În principiu, facem rambursarea folosind aceeaşi modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ne permiteți expres să vă rambursăm banii prin virament în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați, și nu vom percepe comisioane. Putem amâna rambursarea până când primim înapoi produsele sau până când ne faceți dovada faptului că ne-ați returnat produsele (oricare se produce mai devreme).
Produsele trebuie expediate în starea în care vi le-am livrat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în maximum 14 zile calendaristice de când ne-aţi comunicat în scris decizia de a vă retrage.
• Dumneavoastră sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului în care le-ați manipulat sau folosit (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor). În acest caz, vă vom putea rambursa suma pe care am încasat-o de la dumneavoastră și din care vom putea scădea contravaloarea diminuării produselor respective.
Cum să ne returnați produsele
• Completaţi o Cerere de Retur Produse;
• Împachetați produsele cu atenţie, în starea în care vi le-am livrat – preferabil, nu obligatoriu, în ambalajul original;
• Lipiţi eticheta cu adresa nostră de retur;
• Când aveţi coletul pregătit, sunaţi-ne sau scrieţi-ne la adresa de email office@boxofsurprises.ro, pentru a demara procesul de recuperare a produselor;
• Un angajat MIHASOR CONSULTING vă va suna sau vă va trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru preluarea coletului de ladumneavoastră. Vom furniza datele dumneavoastră de contact curierului, pentru a înlesni preluarea coletului.
• Dacă alegeţi o altă metodă de returnare decat cea oferită de MIHASOR CONSULTING , folosiţi servicii poștale care permit înregistrarea expedierii şi păstraţi dovada acesteia;
• Pentru oferte care includ produse gratuite (de exemplu „la un produs cumpărat primiţi unul gratis”), trebuie să ne returnați și orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat noi voluntar alături de produsele comandate de dumneavoastră).

PREȚ ŞI PLATĂ

Preț
Prețul pentru produsele comandate, TVA-ul aplicabil și alte taxe aferente (când este cazul) sunt cele afișate pe website-ul nostru la momentul la care ne transmiteți comanda dumneavoastră. Periodic, acestea pot suferi schimbări; dar schimbările vor afecta doar comenzile viitoare, nu și pe cele deja acceptate și confirmate.
Costurile de livrare prin curier se percep suplimentar față de prețul produselor și sunt afișate pe website atunci când efectuaţi o comandă.Acestea depind de metoda de livrare pentru care optați.
Depunem toate eforturile pentru ca prețul de pe website să fie corect și complet. Totuși, dacă am menţionat greşit preţul unui produs pe website, nu suntem obligaţi să vă furnizăm acel produs la preţul menţionat greșit – cu condiția să vă notificăm eroarea înainte de acceptarea comenzii dumneavoastră. Într-un asemenea caz, veți putea decide dacă doriţi sau nu să comandaţi produsul la preţul corect. Dacă nu doriţi, vă vom restitui integral orice plată încasată deja, în cel mult 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat că nu doriți produsul la prețul corect.

Modalităţi de Plată

Dacă sunteți consumator: puteți face plata prin ramburs sau prin transfer bancar/ordin de plată,în contul bancar al SC MIHASOR CONSULTING SRL RO67BTRLRONCRT0389206101, deschis la Banca TRANSILVANIA, Sucursala Arad.
Dacă comandați în numele și pe seama unei entități juridice: ne rezervăm dreptul să condiţionăm livrarea produselor de primirea de către MIHASOR CONSULTING a preţului în avans, integral, sau un procent în avans, de 20%. Entitatea va putea face plata prin transfer bancar/ordin de plată în contul bancar al MIHASOR CONSULTING :RO67BTRLRONCRT0389206101, deschis la Banca TRANSILVANIA , Sucursala Arad.
În cazul în care, (1) orice sumă care ne este datorată nu este plătită sau, (2) o dată plătită, ne este diminuată în mod nejustificat, ne rezervăm dreptul de a rezolvi (înceta) contractul încheiat cu dumneavoastră, printr-o simplă notificare, pe care putem să v-o transmitem și prin e-mail.
Dacă alegeţi să plătiţi prin card bancar, este posibil ca banca care a emis cardul dumneavoastră să perceapă comisioane suplimentare, în funcţie de contractul dumneavoastră cu banca emitentă a cardului. Eventualele comisioane adiţionale percepute de către banca emitentă a cardului nu sunt vizibile în momentul tranzacţiei efectuate la noi pe website pentru că nu ţin de noi sau de partenerul nostru prin intermediul căruia se procesează plăţile efectuate cu cardul bancar

LIVRARE

Livrarea produselor comandare se face prin curier, astfel și în următoarele termene stabilite:
-în 24 de ore -pentru comenzile plasate de luni până vineri, la ora 17.Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile
-marți- pentru comenzile plaste de vineri, după ora 17 până duminică inclusiv.
Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.Deocamdată, livrăm doar în România
Costul livrării
Costul de livrare a produselor pe care le comandați se stabilește în functie de greutatea coletului.
Pentru livrarea normală (24-48 ore):
• sub 1 kg:15 lei (TVA inclus);
• pentru fiecare kg suplimentar se adaugă 1 leu (TVA inclus).
Exemplu de calcul pentru un colet de 3 kg:15 lei + 2 kg x1leu=17 lei (TVA inclus)

Greutatea maximă a coletului este de 10 kg. Dacă greutatea produselor comandate de dumneavoastră depăşeşte această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel incăt greutatea fiecărui colet să nu depăşească 10 kg. În consecinţă ne rezervăm dreptul de a vă cere achitarea taxei de transport conform greutăţii fiecărui colet rezultat.
Transportul este gratuit* pentru comenzile mai mari de 250 lei, cu TVA inclus.
Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat, al producatorului.
Dacă primiţi o notificare privind o livrare nereuşită la adresa indicată în comandă, este responsabilitatea dumeavoastră să folosiţi datele primite pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare.
Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării – dacă acestea sunt cauzate de circumstanţe ce nu ţin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a pre-întâmpina întârzierea (cum ar fi lipsa disponibilităţii produselor în stocurile producătorilor, condiţii de transport sau livrare, cazuri de forţă majoră, cazuri fortuite, etc.).

RISCURI ŞI DREPT DE PROPRIETATE

Deveniţi proprietarul produselor comandate numai după efectuarea integrală a plății preţului (inclusiv a costurilor de livrare). Până la acel moment, se consideră că păstraţi produsele în custodie pentru noi.
Riscul de deteriorare sau de pierdere a produselor vă este transferat în momentul în care produsele vă sunt livrate -dumeavoastră,sau unei persoane desemnate de către dumneavoastră (alta decât curierul).

PREZENTAREA PRODUSELOR PE WEBSITE

Depunem toate eforturile pentru a prezenta cât mai corect aspectul, culoarea, caracteristicile şi descrierile produselor pe website. Însă, înţelegeţi şi acceptaţi faptul că pot exista diferenţe minore între produsele reale şi modul în care acestea apar pe website. De exemplu, uneori, etichetarea si împachetarea produselor pe care le primiți pot diferi nesemnificativ de imaginile de pe website.

CONŢINUT POSTAT DE DUMEAVOASTRĂ

În mod obișnuit, aveți posibilitatea să scrieți comentarii la produsele de pe website și la articolele de pe blog-ul asociat website-ului, inclusiv să folosiți trimiteri (share) și aprecieri (like) prin intermediul rețelelor de socializare.
Dar, oricând vă permitem încărcarea de conţinut pe website, trebuie să vă asiguraţi că acel conținut este corect, nu induce în eroare, nu încalcă dispozițiile legale și/sau drepturile unor terți. De asemenea, conținutul dumneavoastră nu poate fi defăimător, ofensator, vulgar, rasist, obscen, abuziv, ameninţător, hărţuitor, neadecvat și nu poate încălca confidenţialitatea sau intimitatea altei persoane.
Ne rezervăm dreptul să suspendăm, să modificăm sau să ștergem orice conţinut – fără notificare – dacă acesta reprezintă obiectul unei plângeri, dacă a fost comisă o faptă penală, dacă avem motive să credem că încalcă acești T&C, dacă astfel de măsuri sunt necesare pentru a ne proteja pe noi sau pe alte persoane sau dacă ni se solicită prin lege sau de către o autoritate competentă. În acest caz, nu trebuie să încercaţi să republicaţi sau să retrimiteţi conținutul respectiv.

PROMOȚII, REDUCERI SAU CONCURSURI

În unele perioade – la discreția noastră – putem avea promoții la unele produse, putem organiza concursuri cu premii sau putem oferi reduceri de preț sau transport gratuit pentru comenzi ce depășesc o anumită sumă stabilită de noi. La momentul respectiv, acestea vor face obiectul unor termeni şi condiţii sau regulamente de organizare – adiţionale acestor T&C – care vor fi afișate separat pe website.

DEZABONARE NEWSLETTER

Prin înregistrarea ca utilizator BOX OF SURPRISES (oferindu-ne adresa dumeavoastră de e-mail pentru deschiderea contului de utilizator), puteți să ne indicați ce produse și servicii vă interesează și dacă doriți să primiți notificari prin e-mail despre vânzări și evenimente speciale, promoții și alte oferte promoționale. Vă puteți revizui și administra oricând informațiile – accesând pagina „Contul meu BOX OF SURPRISES ” din contul dumeavoastră.
Când nu mai vreți să vă trimitem asemenea e-mail-uri, vă puteți dezabona gratuit accesând link-ul de dezabonare situat în partea de jos a fiecărui asemenea e-mail și pe website-ul nostru. În cel mult 48 de ore, vom elimina adresa dumneavoastră de e-mail din lista de e-mail marketing BOX OF SURPRISES.

GARANȚII ŞI RĂSPUNDEREA NOASTRĂ

Conformitatea produselor și garanții
Dacă sunteți consumator: când la livrare un produs nu corespunde comenzii dumeavoastră (acceptată și confirmată de noi potrivit acestor T&C), ne puteți cere ca – la alegerea noastră – (a) să îl reparăm sau (b) să îl înlocuim fără vreo plată din partea dumneavoastră, în 15 zile calendaristice de când ne-ați informat (dacă repararea sau înlocuirea se aplică acelui tip de produs și e posibilă) sau (c) să vă restituim preţul plătit (cu condiţia să ne returnaţi produsul pe cheltuiala noastră – când vă solicităm acest lucru).
În general, produsele sunt însoţite de o garanţie legală de 2 ani de la data la care vi le livrăm și de garanția producătorului (acolo unde este cazul). Fac excepție produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.
Garanția oferită nu vă afectează celelalte drepturi stabilite de legislația aplicabilă.
Dacă nu sunteți consumator: trebuie să verificaţi toate produsele imediat ce le-aţi primit şi, în 5 zile lucrătoare de la livrare, să ne informați în scris privind orice neconformitate a produselor. Dacă nu primim o asemenea informare din partea dumeavoastră în termenul indicat, produsele vor fi considerate acceptate de dumneavoastră și nu veți mai putea invoca neconformități ale acestora (cum ar fi vicii aparente, vicii ascunse sau alte deficiențe, etc.).
Pentru orice întrebări legate de garanţie, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de e-mail office@boxofsurprises.rosau prin intemediul paginii de contact a website-ului BOX OF SURPRISES .
Răspunderea noastră
Răspunderea MIHASOR CONSULTING față de dumneavoastră (consumator sau nu), în legătură cu acești T&C și cu Politica de Confidenţialitate nu va depăși suma pe care ați plătit-o pentru produsele comandate, în măsura permisă de lege.
Răspunderea noastră nu poate fi angajată dacă:
• Folosiţi respectivul produs în continuare după ce ne-aţi informat asupra neconformității sale;
• Nu aţi plătit întregul preţ pentru produs, în termenul de plată;
• Aţi modificat produsul fără acordul nostru prealabil și în scris.
Ne veţi despăgubi pentru orice prejudiciu rezultat în urma încălcării de către dumneavoastră a acestor T&C.
Suplimentar, dacă nu sunteți consumator: nu vom răspunde față de dumeavoastră pentru:
• Pierderi economice (de exemplu, pierderi de venit, profit, afaceri) sau afectarea reputației;
• Prejudicii imprevizibile sau indirecte;
• În alte cazuri prevăzute de lege.
Orice referire la noi (MIHASOR CONSULTING) – făcută în această secțiune – include și angajaţii şi reprezentanții noştri.

ALTE INFORMAȚII UTILE

Dorim să rezolvăm amiabil orice neînțelegere ce poate interveni între noi și dumneavoastră privind acești T&C. Dar dacă nu putem ajunge la o rezolvare amiabilă, litigiul va fi soluționat de instanța competentă din Arad.
Folosirea în orice mod – fără acordul nostru scris și prealabil – a oricăror elemente de pe acest website (fotografii, text, elemente grafice sau video, design, layout, logo-uri, mărci, software, etc.), va atrage consecințele prevăzute de legislația aplicabilă.
Nu putem garanta că website-ul va funcţiona mereu neîntrerupt sau fără erori. Avem dreptul să suspendăm website-ul pentru reparaţii, mentenanţă, îmbunătățire sau pentru alte motive tehnice sau comerciale, fără o notificare şi fără angajarea răspunderii.
Nu ne asumăm răspunderea pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea cu întârziere a vreunei dintre obligaţiile noastre față de dumneavoastră, dacă aceasta este cauzată de circumstanţe ce nu țin de controlul nostru (inclusiv disfuncționalități ale sistemelor de telecomunicație ale terţilor).
Putem oferi legături către alte site-uri web care vă pot interesa; dar nu suntem responsabili pentru conținutul lor sau pentru produsele pe care le oferă. Le folosiţi pe risc propriu şi vă încurajăm să citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile şi politicile lor de confidențialitate.
Putem oricând să cedăm acest contract unei alte părți, dar aceasta nu va afecta drepturile și obligațiile dumeavoastră contractuale.

DREPTURI DE AUTOR

Mihasor Consulting SRL deţine drepturile de autor şi/sau de folosinţă asupra întregului conţinut (foto, text, video) prezentat pe site.

RECLAMAȚII

Dacă aveți nelămuriri sau reclamații, vă rugăm să ne contactați. Intenționăm să soluționăm intern o eventuală reclamație în termen de 10 zile (cu excepția cazului în care legea ne impune un alt termen), urmând să vă informăm cu privire la decizia luată.
În cazul în care o problemă legată de o comandă pare a nu putea fi soluţionată de persoana cu care discutaţi din departamentul de relaţii cu clienţii, va rugăm să luaţi legătura, pentru o conciliere directă gratuită, cu Mihaela Livia Popa ,Manager Operaţional al Mihasor Consulting, pe adresa mihasorconsulting@gmail.com.
Dacă sunteți consumator, aveți dreptul să contactați Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, când considerați că vi s-au încalcat drepturile.

ACORDUL DUMEAVOASTRĂ

Ați luat cunoștință şi recunoașteți în mod expres că ați citit cu atenție și acceptați acești T&C, în special prevederile referitoare la dreptul de retragere,consecințele retragerii din contractul cu noi,răspunderea noastră şi rezolvarea litigiilor și a reclamațiilor.

Data ultimei actualizări:
Descărcaţi”Termeni şi Condiţii” în format pdf

Semnează echipa Box of Surprises adică:
Mihaela Livia Popa